Tere tulemast, lugupeetud külaline! Loodan, et leiad siin palju enda jaoks kasulikku ja huvitavat!!!

Töökava


Valikaine „Eriala kujundamise alused“ maht on 105 õppetundi, mis jagunevad võrdselt  3 kursusele 
1. Kursus  „Eriala kujundamise alused“- teooria igapäevaelus (35 tundi)
 Aitab õpilasel kujundada enesemääratluspädevusi ning eneseanalüüsi tulemusel langetada edasise
haridustee ja tööeluga seotud teadlikke otsuseid. Käsitletakse sotsiaalsete ja õpipädevuste
seoseid tulevaste õpingute ja tööeluga. Õpiharjumuste teadlik kujundamine sidustatuna
 edasise professionaalse elu plaanis püstitatud lühema- või pikemaajaliste eesmärkidega aitab ennetada õpilase haridustee katkemist.
2. Kursus „Eriala kujundamise alused“-  tööturu  argipäev (35 tundi)
 Tegeliku tööturu olukorra tundmine on vajalik, et õpilane oskaks teadlikult kavandada oma karjääri. Kujuneb valmisolek paindlikuks reageerimiseks tööturul toimuvatele kiiretele muutustele ja elukestvaks õppeks. Tööturuga praktilise tutvumise käigus saavad õpilased ülevaate erinevatest töövaldkondadest.
Õpilast suunatakse uurima erinevaid töid, vabatahtlikku tööd, otsima ja leidma seoseid õpingute ja töövaldkondade vahel. Õpilase ettevõtlikkuse kujunemisele aitavad kaasa praktilised õpitegevused.
3. Kursus „Eriala kujundamise alused“ – harjutamine teeb meistriks (35 tundi)
Planeerimise ja otsustamise põhimõtete tundmine aitab õpilasel süstematiseerida
informatsiooni iseendast, tööturu võimalustest ja seostada seda tulevikuplaanidega. Õpilane
analüüsib erinevaid karjäärivalikuid mõjutavaid tegureid, saab võimalust  proovida ennast teatud ametis. Õpilasel kujunevad teadmised ja oskused eesmärkide püstitamiseks, karjäärialaste otsuste langetamiseks, võimalike probleemide äratundmiseks ja nende ennetamiseks ning töö ja eraelu ühildamise tähtsusest. 


1. Kursus  „Teenistus ja ametialused”- teooria igapäevaelus 
Õpitulemused
Kursuse lõpul õpilane:
1) analüüsib enda isiksust ja kasutab eneseanalüüsi tulemusi elutee planeerimisel ja
karjäärivalikute tegemisel;
2)on motiveeritud õppima, tunneb ja kasutab erinevaid õpistrateegiaid;
3)oskab analüüsida ennast kui tulevast töötajat;
4)oskab näha oma erinevate elurollide seost karjäärivalikutega.
5) tunneb töö ja punkeajaseaduse põhiaspekte
6) tunneb avalduse vorme;
7) oskab koostada oma CV-d vastavalt tänapäeva tööturu nõuetele;
8) Oskab ennast tööintervjuul esitleda;
  Õppesisu
Isiksuseomadused: närvisüsteemi tüüp, temperament ja iseloom.
Isiksuseomadused: väärtused, vajadused, motivatsioon, hoiak, emotsioonid.
Isiksuseomadused: võimed, intelligentsus, huvid, oskused (üldoskused, erioskused)
Minapilt ja enesehinnang, identiteet, refleksioon.
Töö ja puhkeajaseaduse põhiaspektid
Tööleping
Teenistuse ja ametialaste dokumentide koostamine ja vormistamine 
Arvestused ja kontrolltööd


Kontrolltöö  jrk nr ja kuupäev
Kontrolltöö teema
16.11.2012
Õpilase MINA-pilt
30.11.2012
Kirjalikke tööde koondhinne
07.12.2012
Töö ja puhkeajaseadus
14.12.2012
Tööintervjuu
11.01.2013
Õpimappi koondhinne

Комментариев нет:

Отправить комментарий